Uvod
Pri vodenju TikTok profila Dvor Tacen smo zasnovali strategijo, ki uporabnike ne le informira o ponudbi, temveč jih prepriča k obisku! Skrbeli smo za pristnost vsebin, spodbujanje interakcije in zagotavljanje uporabne vrednosti ter to kombinirali z nastopom karizmatičnega natakarja, ki je priznal, da ga nove stranke sedaj takoj prepoznajo iz TikToka!
Izziv
Cilj vodenja TikTok profila Dvor Tacen je bil poiskati in prepričati nove stranke, da obiščejo kavarno. Pri tem smo se soočili z izzivom, kako predstaviti ponudbo na nevsiljiv način, ki bo uporabnike prepričal, da izberejo prav Dvor Tacen v poplavi vseh ponudnikov. Vprašali smo se kaj so prednosti njihove ponudbe in kako lahko le-te izpostavimo na avtentičen način.
Rešitev
V fokus vsebin smo postavili kar obstoječe stranke Dvora Tacen najvišje vrednotijo, in sicer okusnost, pestro izbiro in estetsko prezentacijo ponudbe. Promocijo smo zapakirali v pristne koncepte, kar nam je omogočilo, da se izognemo avtomatskemu odporu uporabnikov na direktno prodajo. Tukaj je primer, v katerem smo predstavili ponudbo za brunch preko vloga dekleta, ki razkrije svoje najljubše naročilo.
V zgornjem videu dekle pozove gledalce, naj v komentarjih označijo osebo, s katero bi prišli na brunch v Dvor Tacen in to nas pripelje do drugega dela naše strategije… Interakcija. Pri vseh vsebinah smo namreč v zaključku aktivirali gledalce, da komentirajo svoja vprašanja, zanimanja in skrbi, nato pa smo se nanje odzivali s prihodnjimi vsebinami in s tem dosegli dvoje:
- Zagotovili smo, da imajo vsebine za uporabnike dejansko uporabno vrednost.
- Dokazali smo našo odzivnost in s tem spodbudili prihodnje interakcije.
Dober primer tega je video, v katerem smo odgovorili na pogosto vprašanje o lokaciji Dvora Tacen. V samem začetku smo na privlačen, dinamičen način prikazali ponudbo in s tem pridobili tudi pozornost novih uporabnikov, ne le tistih, ki Dvor Tacen že poznajo in se že sprašujejo o njegovi lokaciji. Nato pa smo v drugem delu videa podali dejanske napotke za pot. Kaj je bil pri tem glaven indikator, da smo gledalce obenem prepričali in jim podali uporabno vrednost? Dejstvo, da je bil video shranjen več kot 600x!
Poleg visokega števila shranitev videov Dvora Tacen, o namenu obiska pričajo tudi mnogi komentarji, v katerih uporabniki napovejo svoj obisk in označujejo prijatelje, s katerimi želijo priti.
Profil Dvor Tacen je tudi odličen primer avtentičnosti, ki jo doprinesejo zaposleni na vsebinah. Že od začetka namreč v videih nastopa eden njihovih karizmatičnih natakarjev, ki nam je tudi zaupal, da ga nove stranke takoj prepoznajo! S tem smo Dvoru Tacen dodelili obraz, ki mu uporabniki lahko zaupajo.