Velikokrat, ko govorimo o „vsebinah z vrednostjo“, si ljudje predstavljajo suhoparne nasvete, dolgočasne monologe in videe brez kančka zabave. Pa to sploh ni nujno res.Vsebina z vrednostjo ni nujno resna in suhoparna, prav tako pa zabavna vsebina ne pomeni vedno, da gre za brezpomenski “skeč”. Ključ je v RAVNOTEŽJU.
Naš cilj kot ustvarjalci vsebin ni samo, da nekdo pogleda video in gre naprej. Cilj je, da pride nazaj. In eden najbolj močnih načinov za to je serija vsebin. Ne govorimo o Netflixovih sezonah (pa tudi to ne bi bilo slabo), ampak o formatu, kjer znotraj TikTok ali…
V današnjem svetu digitalnega oglaševanja je ustvarjalnost ključna za uspeh na TikToku. Platforma, ki jo vsak mesec uporablja več kot milijarda ljudi, ponuja edinstveno priložnost za blagovne znamke, da pritegnejo pozornost potrošnikov. Vendar pa mora biti oglaševanje na TikToku pristno in prilagojeno, da se oglasi organsko vključijo v…
Pri vodenju TikTok profila Dvor Tacen smo zasnovali strategijo, ki uporabnike ne le informira o ponudbi, temveč jih prepriča k obisku! Skrbeli smo za pristnost vsebin, spodbujanje interakcije in zagotavljanje uporabne vrednosti ter to kombinirali z nastopom karizmatičnega natakarja, ki je priznal, da ga nove stranke sedaj takoj prepoznajo iz…
V sodelovanju z Intersportom smo z letom 2024 pričeli kampanjo, znotraj katere na profilu vsak mesec z drugim aktivnim športnikom predstavimo novo športno disciplino. Čeprav je bila kampanja primarno zasnovana za TikTok profil znamke, so naše vertikalne video vsebine dosegle rezultate tudi na drugih platformah, kot sta Instagram in…
V sodelovanju z Mladinsko knjigo smo tekom poletja 2023 izvajali ‘’Back to school’’ kampanjo, ki je zaobjemala objavljanje na profilu Mladinske knjige in kampanjo z vplivneži, ki so ponudbo predstavili na lastnih profilih. Premagali smo izziv promoviranja šolskih potrebšin v času počitnic in dosegli izjemne rezultate!