Cena je odvisna od principov sodelovanja ter se spreminja na podlagi zahtevnosti projekta, obsega dela in vključenosti kreativne ekipe.
Priporočamo, da v vsebinah nastopajo zaposleni, sicer pa lahko tudi znani obrazi oz. vplivneži ali nepoznani modeli. Pri Createable imamo tako bazo influencerjev kot bazo nepoznanih modelov, ki vključujeta tudi okvirne cene. To nam omogoča hiter pregled in učinkovit izbor primernih obrazov, v kolikor zaposleni niso na voljo.
Sodelovanje začnemo z uvodnim sestankom in delavnico, kjer se kreativna ekipa dobro spozna z vašo znamko.
Navadno izvedemo 1-2 snemalna dneva na mesec. Tako scenarije kot zmontirane vsebine pošljemo v predogled za morebitne popravke, ob koncu meseca pa pripravimo tudi poročilo in predloge za izboljšavo.
TikTokov algoritem želi uporabnike čim dlje ohraniti na aplikaciji. Iz tega vidika nagrajuje pogostejše objavljanje, saj z objavami gledalce zadržujete na platformi. Vsebine objavljamo glede na pripravljen razpored.
TikTokov algoritem je zelo specifičen, zato vsebine iz drugih platform navadno ne nastopajo najbolje, so pa po naših izkušnjah rezultati dobri v obratni smeri. Torej, če TikToke objavite tudi na drugih omrežjih.
Ustvarjanje prepoznavnosti in grajenje skupnosti na TikToku je na dolgi rok dobičkonosno, ni pa prodaja primarna funkcija organskih vsebin. V kolikor je to vaš cilj, vam predlagamo drugačno strategijo oz. prisotnost na drugih platformah.
Primarno ustvarjamo video vsebine, ki so vedno bolj v porastu in jih temu primerno tudi bolj priporočamo. Se pa vedno lahko prilagodimo in na vašo željo ustvarimo tudi nekaj fotografij.