fbpx

TikTok oglaševanje

S ciljanimi TikTok oglasi usmerjamo vašo blagovno znamko
naravnost k pravemu občinstvu!

Zakaj TikTok oglasi?

TikTok oglaševanje je izjemno učinkovit način, kako blagovne znamke ustvarjajo doseg in konverzije znotraj platforme s konkurenčnimi stroški (na tisoč prikazov) in natančnim ciljanjem občinstva.

Createable ekipa ima globoko razumevanje tako organske kot plačane medijske strategije. Vemo, kaj deluje na TikToku naravno in kako uporabiti plačljive oglaševalske zmožnosti platforme za doseg vašega ciljnega občinstva. Izkoristite potencial TikToka s pravo oglaševalsko strategijo in dosežite svoje poslovne / prodajne / komunikacijske cilje!

Izvedba od A do Ž

Kako poteka postopek storitve, da lahko skupaj zagotovimo dosego odličnih rezultatov.

Kreativne vsebine, ki navdihnejo

V preteklih 2 letih smo sodelovali z več kot 40+ blagovnimi znamkami. Poglejte si nekaj video vsebin, s katerimi smo zanje dosegli rezultate!
Play Video
Play Video
Play Video
Play Video

TikTok oglasi so
prava izbira, če...

Začnite svojo TikTok oglaševalsko kampanjo s pravim partnerjem!

Rezervirajte brezplačen posvet in izvedite, kako lahko tudi vi izkoristite moč te platforme.

Vprašanja? Poglej spodaj

TikTok je najhitreje rastoča platforma, ki v primerjavi z drugimi družbenimi omrežji omogoča doseganje visokih rezultatov z relativno nizkimi stroški. Ima velik vpliv na nakupne odločitve uporabnikov in je še relativno neprezasičena, zato vaša znamka lahko doseže visoke stopnje angažiranosti z manj konkurence.

Uspešno sodelovanje z novimi strankami se ne zgodi čez noč. Ponujamo začetno sodelovanje za obdobje treh mesecev, da vam pokažemo, kaj lahko dosežemo. Po začetnih 90 dneh lahko nadaljujemo s sodelovanjem na mesečni ravni.

Da, vse surove datoteke in urejene oglase, ki jih ustvarimo, so v lasti naročnika za vedno.

Navadno izvedemo 1-2 snemalna dneva na mesec. Tako scenarije kot zmontirane vsebine pošljemo v predogled za morebitne popravke, ob koncu meseca pa pripravimo tudi poročilo in predloge za izboljšavo.

Da, po dostavi imate pravico do ene revizije. Revizija vključuje popravke oglasa v fazi končne montaže, vendar ne vključuje ponovnega snemanja vsebine. Brez skrbi, vključeni boste v vsak korak procesa; od pregleda strategije in scenarijev do odobritve oglasnih osnutkov.

 

TikTok je idealna priložnost za podjetja, ki želijo doseči mlajšo ciljno publiko, zmanjšati odvisnost od drugih platform, ostati v koraku s spremembami in rasti. Če želite razširiti svoj doseg in povečati prodajo, je TikTok prava izbira.

TikTok je ena izmed najboljših platform za prikazovanje oglasov, ki spodbudijo konverzije, naj bo to prodaja, namestitev aplikacij ali kakšen drug cilj. Naši strokovnjaki so pomagali številnim podjetjem pri povečevanju prodaje in doseganju zdravega donosa na vložek (ROAS).

TikTok Ads Manager vam omogoča ciljanje zelo specifičnih občinstev glede na lokacijo, interese, starost, vrsto naprave, vedenje in interakcije. Tako boste lažje dosegli pravo publiko za vaše oglase.

Minimalni dnevni proračun je odvisen od vaših ciljev in kampanje, ki jo želite izvesti. Priporočamo, da začnete z dovolj visokim proračunom, da omogočite optimalno delovanje oglasov in zbiranje koristnih podatkov za optimizacijo.

Stroški oglaševanja na TikToku se razlikujejo glede na vaš proračun, kreativne zahteve in kompleksnost kampanje. Pomembno je, da ste odprti glede svojega proračuna in ciljev, da vam lahko pripravimo prilagojen predlog, ki ustreza vašim potrebam.

TikTok priporoča dolžino oglasov med 9 in 15 sekundami za optimalne rezultate. Platforma ponuja tudi TikTok sledenje (Pixel), ki vam omogoča remarketing in spremljanje konverzij.