TikTok oglaševanje je izjemno učinkovit način, kako blagovne znamke ustvarjajo doseg in konverzije znotraj platforme s konkurenčnimi stroški (na tisoč prikazov) in natančnim ciljanjem občinstva.
TikTok je najbolj aktualna platforma na svetu, primerljiva s Facebookom v letu 2008. Nova platforma z ogromnim potencialom in velikim, angažiranim občinstvom je popolna priložnost za doseganje najbolj impulzivne generacije v zgodovini, ki ima močno kupno moč.
Oglase lahko prilagodimo glede na demografske podatke, geografijo, jezik in interese. Ustvarili bomo specifične ciljne skupine, ki se najbolje ujemajo z vašo edinstveno prodajno ponudbo.
V primerjavi z drugimi socialnimi omrežji so stroški na tisoč prikazov (CPM) na TikToku še vedno izjemno nizki, kar omogoča doseganje visokih rezultatov z relativno nizkimi vložki. Hkrati so TikTok oglasi zasnovani tako, da so čim bolj podobni ostali vsebini na platformi, kar jih naredi manj vsiljive in bolj učinkovite pri privabljanju pozornosti uporabnikov.
Vsak dan se več ljudi odloča za uporabo TikToka, kar blagovnim znamkam omogoča, da dosežejo veliko, raznoliko in dragoceno mlado občinstvo ter vzpostavijo stik kot še nikoli prej.
TikTok ne le, da ustvarja organske potrebe, ampak ima tudi velik vpliv na nakupne odločitve milijonov uporabnikov, kar dokazujejo številne objave z oznako #TikTokmademebuyit.
TikTok je platforma zasnovana za ustvarjalne vsebine. Njen sproščen in dostopen pristop omogoča ustvarjanje avtentičnih, vsakdanjih scenarijev, ki odmevajo pri uporabnikih. Prav tako je platforma še vedno relativno neprezasičena, zato vaša blagovna znamka lahko doseže visoke stopnje angažiranosti z manj konkurence.
Createable ekipa ima globoko razumevanje tako organske kot plačane medijske strategije. Vemo, kaj deluje na TikToku naravno in kako uporabiti plačljive oglaševalske zmožnosti platforme za doseg vašega ciljnega občinstva. Izkoristite potencial TikToka s pravo oglaševalsko strategijo in dosežite svoje poslovne / prodajne / komunikacijske cilje!
Kako poteka postopek storitve, da lahko skupaj zagotovimo dosego odličnih rezultatov.
Skupaj z vašo ekipo se uskladimo, naberemo vse potrebne informacije za ustvarjanje oglasov in se pogovorimo o smernicah vaše blagovne znamke ter posebnih željah za oglase. Tako zagotovimo, da je naše sodelovanje gladko in učinkovito.
Temeljito preučimo vašo blagovno znamko, ciljno občinstvo in konkurenco, da zagotovimo, da naše kreativne rešitve nagovarjajo želje in izzive vaših idealnih strank. S tem pristopom lahko ustvarimo vsebine, ki bodo resnično odmevale.
Na podlagi vaših smernic, raziskave in našega strokovnega znanja oblikujemo kreativne koncepte in scenarije, ki so usklajeni z vašo blagovno znamko in cilji.
Sledimo najboljšim praksam pri oblikovanju vsebin in poskrbimo za organizacijo in izvedbo snemanja, montažo, prilagoditve ter optimizacijo vsebin. Po vaši odobritvi so oglasi pripravljeni za objavo.
Z ustrezno strategijo in oglaševalskim proračunom ustvarjamo privlačne oglase, ki so optimizirani za uspešnost.
Vedno stremimo k izboljšanju uspešnosti vaših kampanj. Nenehno analiziramo podatke, prilagajamo strategije in preizkušamo nove pristope, da zagotovimo, da vaše kampanje dosegajo vrhunske rezultate.
Verjamemo v transparentnost, zato vam redno posredujemo podrobna poročila. Ta vključujejo ključne metrike kampanje, vpoglede in priporočila, da lahko sprejemate informirane odločitve o svojih marketinških prizadevanjih.
Če želite pridobiti pozornost in nakupno moč mlajše generacije, so TikTok oglasi popolna rešitev za vas.
Če želite zmanjšati odvisnost od platform, kot je Facebook, in razširiti svoje oglaševalske kanale, so TikTok oglasi prava izbira.
Če želite ostati na tekočem s spreminjajočim se vedenjem potrošnikov in izkoristiti priložnosti, ki jih prinaša TikTok, so ti oglasi idealni za vas.
Če ne želite zamuditi naslednje velike priložnosti v e-trgovini, je zdaj čas, da skočite na vlak TikTok oglaševanja.
Če želite svojo spletno trgovino popeljati na nove višave, so TikTok oglasi učinkovito orodje za doseganje tega cilja.
TikTok je najhitreje rastoča platforma, ki v primerjavi z drugimi družbenimi omrežji omogoča doseganje visokih rezultatov z relativno nizkimi stroški. Ima velik vpliv na nakupne odločitve uporabnikov in je še relativno neprezasičena, zato vaša znamka lahko doseže visoke stopnje angažiranosti z manj konkurence.
Uspešno sodelovanje z novimi strankami se ne zgodi čez noč. Ponujamo začetno sodelovanje za obdobje treh mesecev, da vam pokažemo, kaj lahko dosežemo. Po začetnih 90 dneh lahko nadaljujemo s sodelovanjem na mesečni ravni.
Da, vse surove datoteke in urejene oglase, ki jih ustvarimo, so v lasti naročnika za vedno.
Navadno izvedemo 1-2 snemalna dneva na mesec. Tako scenarije kot zmontirane vsebine pošljemo v predogled za morebitne popravke, ob koncu meseca pa pripravimo tudi poročilo in predloge za izboljšavo.
Da, po dostavi imate pravico do ene revizije. Revizija vključuje popravke oglasa v fazi končne montaže, vendar ne vključuje ponovnega snemanja vsebine. Brez skrbi, vključeni boste v vsak korak procesa; od pregleda strategije in scenarijev do odobritve oglasnih osnutkov.
TikTok je idealna priložnost za podjetja, ki želijo doseči mlajšo ciljno publiko, zmanjšati odvisnost od drugih platform, ostati v koraku s spremembami in rasti. Če želite razširiti svoj doseg in povečati prodajo, je TikTok prava izbira.
TikTok je ena izmed najboljših platform za prikazovanje oglasov, ki spodbudijo konverzije, naj bo to prodaja, namestitev aplikacij ali kakšen drug cilj. Naši strokovnjaki so pomagali številnim podjetjem pri povečevanju prodaje in doseganju zdravega donosa na vložek (ROAS).
TikTok Ads Manager vam omogoča ciljanje zelo specifičnih občinstev glede na lokacijo, interese, starost, vrsto naprave, vedenje in interakcije. Tako boste lažje dosegli pravo publiko za vaše oglase.
Minimalni dnevni proračun je odvisen od vaših ciljev in kampanje, ki jo želite izvesti. Priporočamo, da začnete z dovolj visokim proračunom, da omogočite optimalno delovanje oglasov in zbiranje koristnih podatkov za optimizacijo.
Stroški oglaševanja na TikToku se razlikujejo glede na vaš proračun, kreativne zahteve in kompleksnost kampanje. Pomembno je, da ste odprti glede svojega proračuna in ciljev, da vam lahko pripravimo prilagojen predlog, ki ustreza vašim potrebam.
TikTok priporoča dolžino oglasov med 9 in 15 sekundami za optimalne rezultate. Platforma ponuja tudi TikTok sledenje (Pixel), ki vam omogoča remarketing in spremljanje konverzij.