fbpx
,

Zakaj je pri TikTok oglasih ključna kreativa?

Uvod

V današnjem svetu digitalnega oglaševanja je ustvarjalnost ključna za uspeh na TikToku. Platforma, ki jo vsak mesec uporablja več kot milijarda ljudi, ponuja edinstveno priložnost za blagovne znamke, da pritegnejo pozornost potrošnikov.

Vendar pa mora biti oglaševanje na TikToku pristno in prilagojeno, da se oglasi organsko vključijo v vsebine, ki jih uporabniki že uživajo. To pomeni, da gledalec pogosto sploh ne prepozna, da gre za oglas, kar povečuje verjetnost interakcije in uspeha kampanje. Zato je potrebno dati veliko pozornosti prav TikTok kreativi, za katero verjamemo, da ima pri oglasih največji pomen.

5 nasvetov za uspešno kreativo

1. Bodite Avtentični

TikTok je prostor, kjer uporabniki cenijo pristnost. Oglasi, ki so preveč izpopolnjeni ali očitno reklamni, pogosto ne pritegnejo pozornosti. Namesto tega ustvarjajte vsebine, ki so relevantne in avtentično predstavljajo bistvo vaše znamke. Za Slovenijo pa je to še posebej pomembno, ker uporabniki do sedaj niso bili vajeni oglasov in bodo samo scroll-ali dalje, če ne bodo zaznali občutka pristnosti.

2. Močan uvod

Prve sekunde vašega videa so najpomembnejše. V tem kratkem času morate pritegniti pozornost gledalca in ga navdušiti za nadaljnje gledanje, drugače bo uporabnik brskal naprej. V teh parih sekundah je potrebno uporabniku povedati kaj ponujate in poskusiti vzbuditi zanimanje z napetostjo, presenečenjem ali čustvi. To lahko dosežete na različne načine kot na primer z močnim besednim hook-om, z močnim vizualnim hook-om ali kakšnim drugim editing trikom.

3. Vsebina prilagojena platformi

Da bi oglasi resnično živeli, morajo biti ustvarjeni posebej za TikTok. Zato mora biti video obvezno v 19:6 formatu in celoten video prilagojen tako, da elementi v aplikaciji po objavi ne zakrivajo pomembnih delov videa. Upoštevati pa je potrebno še aktualne trende, formate in sloge, ki jih uporabniki na tej platformi avtomatsko pričakujejo, da bo vsebina naravno sprejeta.

4. Glasba in zvok kot pomembna elementa

Zvok je ključnega pomena pri ustvarjanju vsebin na TikToku. Bodisi glasba, zvoki ali govor – vse to pomaga pri vzpostavitvi povezave z gledalci in izboljša možnosti, da bo vaša vsebina opažena. Za popestritev kreative pa so super še zvočni efekti, ki dvignejo nivo na višjo raven, prav tako pa držijo pozornost uporabnika do konca videa. Smiselno je tudi, da se glasba skozi video menja skladno z razpoloženjem. Na primer, ko imamo kontrast problem-rešitev, naj se predvaja drugačna glasba, ko opisujemo problem in ko v nadaljevanju predstavimo rešitev.

5. Sodelujte z ustvarjalci

Sodelovanje z vplivneži in ustvarjalci vsebin, ki že imajo vzpostavljen odnos s svojo skupnostjo, je odlična strategija. Njihov vpliv lahko poveča verodostojnost vaših oglasov in pomaga pri širjenju sporočila. Začnite novo kampanjo z vplivnežem, da ustvarite večjo prepoznavnost za svojo blagovno znamko, ali poiščite vplivneža z že obstoječo vsebino ki se dobro ujema za Spark Ad.

To je le nekaj nasvetov, kako ustvariti uspešno video vsebino! Kmalu vam razkrijemo še kakšnega.

Če pri tem potrebujete pomoč, vam pri Createable z veseljem pomagamo, saj razumemo, kako pomembno je, da je vaša TikTok kreativa avtentična, privlačna in prilagojena ciljni publiki. Stopite v stik z nami in pomagali vam bomo ustvariti vsebine, ki bodo izstopale na TikToku.

Za še več zgodb nam sledi…
Laura Mlakar
Laura Mlakar

Vodja naročnikov