fbpx
,

Doseganje rezultatov z isto vsebino na vseh platformah! 

Uvod

V sodelovanju z Intersportom smo z letom 2024 pričeli kampanjo, znotraj katere na profilu vsak mesec z drugim aktivnim športnikom predstavimo novo športno disciplino. Čeprav je bila kampanja primarno zasnovana za TikTok profil znamke, so naše vertikalne video vsebine dosegle rezultate tudi na drugih platformah, kot sta Instagram in YouTube!

Izziv

Cilj kampanje je bil uporabnikom predstaviti pestro ponudbo Intersporta, ki zaobjema širok nabor športnih disciplin. Postavljeni smo bili pred izziv, kako predstaviti celotno ponudbo na način, ki ni kaotičen, ampak razumljiv, avtentičen in ima uporabno vrednost za gledalce. Vprašati smo se morali kako doseči tako rekreativce kot resne športnike in zanje ustvariti privlačne vsebine, ki hkrati ohranjajo kredibilnost znamke… kako bolje kot prav s športniki!

Rešitev

Zasnovali smo kampanjo, znotraj katere se na vsebinah mesečno menjavajo aktivni športniki iz različnih športnih disciplin. Vsak mesec strateško izberemo športno aktivnost, ki je v tistem časovnem obdobju najbolj aktualna oz. relevantna in nanjo usmerimo žaromete! Pozimi je bilo to smučanje, spomladi tek, poleti plavanje in tukaj je nekaj dobrih primerov vsebin, ki smo jih kreirali v sklopu kampanje!

Prihajajoči šport vnaprej napovemo in uporabnike spodbudimo, da v komentarjih z nami delijo kar jih zanima ter njihove predloge nato uporabimo kot iztočnice za vsebine. Z odzivanjem na gledalce zagotovimo uporabno vrednost ter ustvarjamo odnos med znamko in njeno ciljno skupino.

Pred planiranjem vsebin se posvetujemo z izbranim športnikom in poizvedujemo osebne zgodbe, nasvete in trike, da zagotovimo strokovnost in točnost informacij. Preko osebnega pristopa, ki ga omogoča nastop športnikov, gledalcem na pristen, nevsiljiv in uporaben način približamo športne discipline, z izobraževalno naravo kampanje pa pozicioniramo Intersport kot kredibilen vir.

Skrbimo, da imajo nastopajoči, tako na vsebinah s športniki kot na videih mesečno posnetih v poslovalnicah Intersporta, oblečene izdelke iz njihove ponudbe ali pa uniforme Intersport ekipe. S tem poleg ustrezne umestitve produktov, poskrbimo tudi za branding, ki znamko še dodatno vtisne v podzavest gledalcev.

Kampanja pa se ne zaključi na TikToku. Vsebine iz kampanje se objavlja tudi na druge platforme, kot sta Instagram in YouTube, rezultati pa so dokazali kakšen doseg ima vertikalen video format na vseh platformah. Ker številke ne lažejo, si lahko pogledate točno o kakšnih rezultatih govorimo!

Objavljanje vsebin tudi kot Instagram reels in YouTube shorts prispeva k poenotenosti socialnih profilov, hkrati pa predstavlja dodaten izkoristek dosega vertikalnih video vsebin, ki je postal nepogrešljiv faktor za uspeh na vseh platformah!

Za še več zgodb nam sledi…
Laura Mlakar
Laura Mlakar

Vodja naročnikov