fbpx
,

Z 2-mesečno kampanjo do 764.307 ogledov

Uvod

V sodelovanju z Mladinsko knjigo smo tekom poletja 2023 izvajali ‘’Back to school’’ kampanjo, ki je zaobjemala objavljanje na profilu Mladinske knjige in kampanjo z vplivneži, ki so ponudbo predstavili na lastnih profilih. Premagali smo izziv promoviranja šolskih potrebščin v času počitnic in dosegli izjemne rezultate!

Izziv

Cilj kampanje je bil vtisniti znamko v podzavest učencev, da se jeseni za nakup šolskih potrebščin obrnejo na Mladinsko knjigo. Soočili smo se z izzivom, kako dijakom približati izdelke Mladinske knjige v času poletja, ko je šolska tematika zadnja stvar, na katero mislijo. Vprašati smo se morali, kako na privlačen način izdelke nevsiljivo inkorporirati v vsebine in se prebiti čez inicialen odpor na šolo v času počitnic.

Rešitev

Kampanjo smo razdelili na vsebinske stebre, ki so iz različnih zornih kotov predstavili ponudbo Mladinske knjige:

  • Poučne vsebine, pri katerih smo privlačnost dosegli z uporabno vrednostjo. Dober primer je video, v katerem smo predstavili enostaven trik za množenje in na koncu prikazali še nekaj produktov Mladinske knjige, uporabnih pri matematiki.

  • Vsebine, v katerih smo pokazali uporabnost šolskih potrebščin med poletjem in jih s tem predstavili kot relevantne tudi v času počitnic. Umestitev produktov v kontekst poletja nam je omogočila, da smo učinkovito nagovarjali uporabnike skladno z mentaliteto, ki jo imajo v tem časovnem obdobju.

  • Izzivi, v katerih smo preko konceptov, kot sta ‘’Napolni košarico s čim več izdelki iste barve’’ in ‘’Če uganeš ceno, ti kupim’’ v dinamičnem, zabavnem videu predstavili velik del ponudbe. Zavoljo gledljivosti smo v vsebine inkorporirali elemente, kot so nagrade, kazni, boj med dvema tekmovalcema in časovna omejitev, ki prispevajo h dramatičnosti vsebin. Hkrati pričakovanje izzida ohranja gledalčevo pozornost do konca.

  • Zabavne vsebine na temo šolskih situacij, s katerimi so se gledalci lahko poistovetili. Nagovarjali smo povezanost učencev in spodbujali gledalce, da delijo vsebine s svojimi sošolci. Na ta način smo razširili doseg in zvišali stopnjo interakcije, česar rezultat je bilo 826 komentarjev in 2787 deljenj tekom kampanje.

  • Predstavitve knjig, preko katerih smo izpostavili ponudbo primerno za poletno branje. Dober primer je video “Zrihtaj se z mano, medtem ko ti povem…”, v katerem je vplivnica med ličenjem predstavila zgodbo kot, da pripoveduje lastno anekdoto ne, da bi izdala razplet. Na koncu je razkrila, da gre za zgodbo knjige in pozvala gledalce k branju, da izvejo konec. Video je dosegel kar 80.000 ljudi, od katerih si ga je več kot 500 shranilo, kar indicira namen branja knjige.
Mladinska knjiga

Sočasno z objavami na profilu Mladinske knjige smo izvajali tudi kampanjo s strateško izbranimi vplivneži in s tem dosegli še več ljudi ter poskrbeli, da so se uporabniki še pogosteje srečevali z znamko. Kampanjo smo po 2 mesecih uspešno zaključili s skupno kar 1894 novimi sledilici, 764.307 ogledi, 58.436 všečki, 826 komentarji, 2787 delitvami in 8165 shranitvami!

Za še več zgodb nam sledi…
Laura Mlakar
Laura Mlakar

Vodja naročnikov